PracaGrupypl.praca.szukana › Poszukiwane fotomodelki / Warszawa

  • 1. Data: 2004-04-13 13:10:54
    Temat: Poszukiwane fotomodelki / Warszawa
    Od: "Fotograf" <f...@o...pl>

    Fotoamator z Warszawy poszukuje fotomodelek

    Poszukuje fotomodelek lubiących pozować do zdjęć do swojego serwisu WWW.
    Miejsce sesji: Warszawa
    Czas trwania: około 4h
    Szczegółowy termin do ustalenia
    Typ sesji: przede wszystkim ubrane, kilka ujęć w bieliźnie oraz topless jeśli
    fotomodelka wyrazi na to zgodę
    Miejsce ukazania się zdjęć: własny serwis WWW
    Preferowane fotomodelki: o kobiecych kształtach z zdolnościami aktorskimi
    SESJA PŁATNA !!!

    Nie jestem zawodowym fotografem stąd też proszę o wyrozumiałość ale wpadłem na
    pomysł zrobienia bardzo ciekawego serwisu WWW stąd też napisałem, że mile
    widziane fotomodelki o zdolnościach aktorskich. Przede wszystkim zależy mi na
    tym aby potrafiły wyrazić mimiką twarzy złość, radość i neutralność. Sesja
    oczywiści jest płatna w miarę moich skromnych możliwości.
    Zainteresowane osoby proszę o kontakt na e-mail f...@o...pl

    Aleksander Nowicki