PracaGrupypl.praca.oferowana › Poszukiwana nazwa dla zespolu.Nagroda!

  • 1. Data: 2002-06-06 14:45:06
    Temat: Poszukiwana nazwa dla zespolu.Nagroda!
    Od: "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl>

    Witam co najmniej serdecznie!

    Nie jest to moze klasyczna oferta pracy, ale jest jednak ciekawym zleceniem
    do wykonania.

    Szanowni...zwracamy sie do Was z niecodzienna sprawa. Jesli ktos nam
    skutecznie pomoze to odwdzieczymy sie naprawde hojnie ( szerzej o tym na
    dole )

    Szukamy nazwy dla:

    1. Zespolu
    2. Solowej Aktywnosci Muzycznej

    Mamy sporo pomyslow i jakby co z nich wybierzemy...ale to jeszcze nie to.
    Nazwa dla dzialalnosci solowej potrzebna jest najpozniej na za tydzien (
    nazwa znajdzie sie na plycie ). Moja dotychczasowa- "Z
    przyjemnoscia..." -jednak do konca mnie nie satysfakcjonuje.

    Teraz troche uwag i sugestii:

    1.Zarowno w naszej dzialalnosci zespolowej jak i swojej wlasnej chcialbym
    wymyslic nazwe, ktora bedzie trwala i uniwersalna.

    2.Ma nie sugerowac rodzaju muzyki

    Nasza muzyka to polaczenie jazzu, funku, elektroniki, ambientu, soulu,
    ostrych brzmien, reggae, chill-out'ow i totalnych odjazdow.....tym bardziej
    nie chcemy wiec nazwy kojarzacej sie z jakims gatunkiem muzycznym.

    3. Moze byc smieszna, ale ma nie byc jakas idiotyczna- za to moze byc
    absurdalna

    4. Jezyk dowolny- moze byc nawet esperanto, najlepiej w miare latwy do
    wymowienia. Najchetniej angielski, ale niekoniecznie.

    5. Dlugosc max 3 slowa, chyba ze cos wyjatkowego...

    No co ja dlugo bede gadal- po prostu musi miec to cos:-) (niezaleznie od jej
    stylu)

    Naprawde, jesli nazwa sie przyjmie to ufundujemy nagrode ( pieniezne badz
    rzeczowe ), uzgodnione z autorem nazwy. To moze wydawac sie nieco glupie,
    ale w koncu za dobre pomysly dzis sie placi i nikt inny jak tworcy nie wie
    tego lepiej. Zamierzamy docenic kreatywnosc i odwage.

    Prosimy zglaszac propozycje tylko mailem na adres k...@w...pl

    Wszystkie pomysly zostana rozpatrzone.

    Pozdrawiam wszystkich

    Krzysztof Kuczyk