PracaGrupypl.praca.dyskusjePoradźcie co robić??!!Poradźcie co robić??!!
  • Data: 2004-04-20 07:29:08
    Temat: Poradźcie co robić??!!
    Od: "Tomi" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Właśnie dostałem kolejną odmowę w sprawie pracy. Mam 32 lata, wykształcenie
    wyższe (politechnika), studia podyplomowe (informatyka), kurs języka
    angielskiego, obecnie uczę się niemieckiego. Moje doświadczenie zawodowe to
    7 lat. I co i nic...Jeżdżę na rozmowy, gadam o bzdurach, przechodzę jakieś
    testy na inteligencję, testy z działania w grupie, testy z angielskiego,
    niemieckiego, rozmawiam po niemiecku, po angielsku, naprawdę k... nie wiem,
    co mam zrobić, żeby dostać jakąś robotę. Gdzie popełniam błąd (w końcu ktoś
    dostaje tą pracę). Poradźcie. co robić, bo już mi "ręce opadają" od tego
    wszystkiego.

    Pozdrawiam wszystkich, Tomano