PracaGrupypl.praca.szukanaPoprowadze studio promocji i reklamy, casting, billboard etcPoprowadze studio promocji i reklamy, casting, billboard etc
    From: "MMG" <e...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Poprowadze studio promocji i reklamy, casting, billboard etc
    Date: Sat, 6 Dec 2003 17:56:32 +0000 (UTC)

    Szukam udzialowca, sponsora lub osobe zainteresowana tym biznesem.
    Agencja reklamowo-uslugowa (studio + multimedia + visage + poligrafia i inne,
    t.j. masowe imprezy, koncerty), mam konkretne pomysly i plany, maly wklad,
    wysoki obrot i niezly zysk.
    Moge byc pracownikiem lub udzialowcem - 30% zysku dla mnie.
    Dysponuje juz przygotowanym projektem oraz biznes planem.
    Oczekuje na powazne oferty wspolpracy. Pomyslu nie sprzedam od tak sobie,
    raczej preferowalbym spotkanie face-to-face. Szczegoly podczas spotkania.
    Potrzebny bedzie lokal na biuro, na studio i zaplecze techniczne.
    Poczatkowy kapital inwestycyjny okolo 15.000pln + lokal. Kapital na ruchy
    i reklame do 2.000pln Zyski poczatkowe od 1.000pln/dzien.

    Oferty: e-Help P.H.U. Skr. pocztowa nr 11, 02-694 Warszawa 68
    lub e...@o...pl tel. 0.606.879.572.