eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanaPoprowadze przedstwiceilstwo branża FMG województwo dolnoślaskiePoprowadze przedstwiceilstwo branża FMG województwo dolnoślaskie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.atman.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.g
    azeta.pl!not-for-mail
    From: "Paweł Bronz " <i...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Poprowadze przedstwiceilstwo branża FMG województwo dolnoślaskie
    Date: Sun, 12 Jan 2003 19:30:32 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <avsfon$23r$1@news.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.30.134.206
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.gazeta.pl 1042399832 2171 172.20.26.234 (12 Jan 2003 19:30:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Jan 2003 19:30:32 +0000 (UTC)
    X-User: iq-service
    X-Forwarded-For: dial1222.wroclaw.dialog.net.pl, absinth.dialog.net.pl
    X-Remote-IP: 217.30.134.206
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.szukana:57719
    [ ukryj nagłówki ]

    IQ-SERVICE jest fimą, która oferuje rozwiązania zewnętrznych sił sprzedaży
    typu outsource firmom. Naszą misją jest przewodzić w branży Field Marketingu
    w Polsce oferując Klientom obsługę na najwyższym poziomie,
    profesjonalizmoperacji oraz wyjątkowe rezultaty. Wszystkie nasze zespoły
    znacznie przyczyniają się do wzrostu wyników sprzedażowych naszych Klientów.


    Oferta:
    1. Merchandising
    Oferujemy merchandising prosty (samo wykładanie towaru) oraz połączony z
    sugerowaniem zamówień czyli funkcją bliską zadaniom przedstawiciela
    handlowego.

    2. Przygotowanie produktu do sprzedaży
    Oferujemy pełne przygotowanie towaru do sprzedaży, opiekę na magazynie od
    chwili dostawy do marketu polegającą na rozpakowaniu, metkowaniu,
    zaopatrzeniu w polskie opisy itd. Po serwisie towar jest gotowy do wyłożenia
    na półki.

    3. Badanie i obserwacja rynku
    Opierając się na ogólnopolskiej sieci przedstawicieli oferujemy zbieranie
    informacji o asortymencie własnym lub produktach konkurencji: ilości,
    pozycji na półce, cenach, działaniach promocyjnych.

    4. Akcje z obsługą mailingu
    Pocztowa lub internetowa wysyłka materiałów promocyjnych lub informacyjnych
    do wskazanej grupy odbiorców. Obróbka i przechowywanie baz danych
    Klienta.Kreowanie i całościowa organizacja pocztowych, "kuponowych" akcji
    promocyjnych z odbiorem nadsyłanych zgłoszeń, losowaniem, dostarczeniem
    nagród, itp. Mailingowe akcje lojalnościowe.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1