PracaGrupypl.praca.szukanaPoprowadzę biuro! Dużo zapału i pomysłów!!!Poprowadzę biuro! Dużo zapału i pomysłów!!!
    From: "Piuma Warszawa" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Poprowadzę biuro! Dużo zapału i pomysłów!!!
    Date: Thu, 23 Oct 2003 13:25:22 +0200

    Dorota Sikorska, 28 lat
    Szukam pracy, która wniesie coś do mojego ospałego ostatnio życia. W pracy,
    którą obecnie wykonuję (agencja reklamowa) czuję się juz zmęczona i stanęłam
    w miejscu jeśli chodzi o rozwój. Jestem mgr socjologii po UW, pracowałam już
    jako sprzedawca nieruchomości, księgowa, prowadziłam duże bazy danych (np.
    kontrahentów w dużej firmie developerskiej). Obecnie kieruję pracą agencji
    reklamowej. Ta branża nadal mi odpowiada, tyle że potrzebuję czegoś nowego,
    zastrzyku energii, po prostu czas na zmiany!!!!!
    Jestem osobą kontaktową, dobrze radze sobie z ludzmi, odniosłam sukcesy w
    sprzedaży i mam duże chcęci do pracy

    Zainteresowanym prześlę szczegółowe CV i list.
    Kontakt: s...@w...pl
    0501 05 71 89