PracaGrupypl.praca.szukanaPopraw pozycję swojej strony w Google!! Ręczna rejestracja stron w katalogach

  • 1. Data: 2006-06-05 21:24:23
    Temat: Popraw pozycję swojej strony w Google!! Ręczna rejestracja stron w katalogach
    Od: c...@p...onet.pl

    Ręczna rejestracja strony w najlepszych katalogach z wysokim Page Rank. Strony
    do katalogów dodaję stopniowo, po kilka dziennie. Nie stosuję żadnych
    programów, skryptów, itp. Jeśli nie masz czasu na żmudne dodawanie swojej
    strony do katalogów, zleć to mnie. Zobaczysz jak skoczy pozycja twojej strony
    po umieszczeniu w katalogach. Jako przykład podaję stronę
    http://www.sklepiki.pl, którą się aktualnie zajmuję. Po dwóch miesiącach i
    dodaniu do ok. 150 katalogów pod hasłem "porównywarka cen" znajduje się na
    pierwszej stronie w googlach, a docelowo ma być w pierwszej trójce.