PracaGrupypl.praca.dyskusjePomożecie ustalić wymiar urlopu wypoczynowego?Pomożecie ustalić wymiar urlopu wypoczynowego?
  • Data: 2010-01-31 15:07:17
    Temat: Pomożecie ustalić wymiar urlopu wypoczynowego?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siedzę i skrobię.. trochę za cienki chyba jestem, a różne rzeczy czytam na
    różnych witrynach i trochę nie ogarniam co-jak-kiedy z urlopem
    wypoczynkowym. Z moich notatek wynika że w tym roku nabędę możliwość
    wykorzystania 26, zamiast wcześniejszych 20 dni urlopu... ale po kolei:

    - policealna - 6 lat
    - 19 miesięcy pracy na 1/2 etatu - wg tego co wyczytałem liczy się za
    połowę, czyli 9,5 miesiąca (zaokrągla się to w którąś stronę?)
    - służba zastępcza - 18 miesięcy - potem parę miechów bezrobocia (tu mam
    wątpliwość czy okres służby bez późniejszego zatrudnienia w przeciągu
    miesiąca się wlicza?)
    - praca na cały etat - w lutym będzie 20 miesięcy.

    Zlecenia i dzieła o ile wiem nie wliczają się do niczego. Razem wychodzi mi
    więc z tego co powyżej, że 10 lat pracy zliczy mi się jakoś w marcu.
    Dobrze kombinuję?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net