PracaGrupypl.praca.szukana › Pomocy! Pilnie szukam pracy w Krakowie

  • 1. Data: 2004-05-18 13:38:09
    Temat: Pomocy! Pilnie szukam pracy w Krakowie
    Od: "KALMAR" <k...@z...krakow.tpsa.pl>

    Mam 37 lat. Ze względów osobistych pozostawiłem dwa lata temu dobrą pracę.
    Obecnie od prawie roku pracuję w hipermarkecie. Ale to nie pozwala mi się
    utrzymać. W tej chwili moje zadłużenie w bankach wynosi ok. 20 tysięcy!!!
    Szukam pracy, w której mógłbym uczciwie pracując - uczciwie zarobić, jeśli
    się nie uda........

    Mam doświadczenie handlowe na wszelkich stanowiskach: zaopatrzenie,
    sprzedaż, obsługa Klienta, kierowanie placówkami handlowymi. Mogę się
    nauczyć wszelkich innych umiejętności.

    Mogę pracować w biurze, w handlu, w firmie produkcyjnej, gdziekolwiek, byle
    zdobyć pieniądze.

    Jeśli ktoś z szanownych grupowiczów wie coś o wolnym miejscu pracy - nawet
    na chwilę - proszę o info.
    k...@w...streamcn.pl
    k...@p...fm