PracaGrupypl.praca.szukanaPoligraf szuka pracy

  • 1. Data: 2004-03-30 19:40:57
    Temat: Poligraf szuka pracy
    Od: "Poligraf" <q...@p...onet.pl>

    Poligraf z wieloletnim doświadczeniem poszukuje pracy.
    W swojej prcy zawodowej przechodziłem każdy etap poznawania zagadnień
    poligrafii, reprodukcji fotograficznej, skanowania i składu itd. Poznałem
    bardzo dobrze zasady działania skanerów, obróbkę zdjęć, różne techniki druku,
    zasady skład DTP, pracę urządzeń do naświetlania, wykonywania proofów cyfrowych
    i analogowych oraz fotografię. Posiadam kontakty w dużych drukarniach (duże
    nakłady), w profesjonalnych studiach DTP i agencjach reklamowych.
    Mieszkam i pracuję w Warszawie.
    Proszę o kontakt na:
    q...@p...onet.pl