PracaGrupypl.praca.dyskusjePodwyżka jak to rozegrać › Podwyżka jak to rozegrać
    From: "Wedrowniczek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Podwyżka jak to rozegrać
    Date: 28 Aug 2006 05:35:43 -0700

    Witam,
    prezes nie za bardzo chcę ze mną rozmawiać o kasie, a ja chcę
    podwyżkę.
    Poprawić sobie mogę odchodząc do innej firmy, nie boję się wyzwań
    i znam wiele technologii. Nie o to tu jednak chodzi, praca w obecnej
    firmie dostarcza mi wiele satysfakcji, mam tu duże zaufanie zarówno
    ze strony klientów jak i prezesów, mam tu również swój zespół
    złożony z niekiepskich ludzi, których sam wyszkoliłem no i trochę
    władzy. Także zmianę pracy rozpatruje jako ostateczną
    ostateczność, jeżeli wszelkie metody zawiodą.
    1) Sukcesywne dopominanie się o podniesienie wynagrodzenia(takie
    biadolenie).
    2) Wypowiedzenie w dobrej wierze, tzn. coś w stylu "...wypowiadam ale
    zgłaszam chęć podjęcia pracy na innych warunkach finansowych..."

    Punkt 2 jest bardzo brutalny i nie chciałbym się posługiwać tak
    mocnymi argumentami, sprawę chcę załatwić delikatnie, punkt 1 jest
    za to męczący i przypomina przedszkolaka, który rykiem chce wymusić
    na mamusi gumę do żucia w sklepie. Ta metoda też mi nie pasuje.

    Interesuje mnie podwyżka rzędu 32%-64%.

    A wy jak rozwiązujecie takie sprawy, jakie macie metody nacisku w
    takich sprawach.

    Dodam, że moje oczekiwania finansowe nie są czymś szczególnym w
    porównaniu z ofertami jakie pojawiają się na moje stanowisko w
    okolicach mojego miejsca zamieszkania.