PracaGrupypl.praca.szukana › Podwykonawctwo w PHP, tworzenie stron firmowych i web 2.0

  • 1. Data: 2007-05-22 20:07:23
    Temat: Podwykonawctwo w PHP, tworzenie stron firmowych i web 2.0
    Od: "Filip Górny" <f...@g...com>

    Witam serdecznie osoby zainteresowane.

    Jestem programistą PHP i właścicielem małej firmy zrzeszającej młodych
    utalentowanych ludzi,
    którzy pracują na miejscu w biurze jak i przez internet.

    Oferuje usługi tworzenia rozwiązań internetowych w technologi PHP i z nią
    związanych.

    Szukam agencji reklamowych, internetowych biznesmenów, jak również każdego
    kto potrzebuje usług w których się specjalizuję. Chętnie podejmę się
    podwykonawstwa lub wykonywania moich usług przez pośrednictwo firm mających
    zapotrzebowanie na moje i moich pracowników umiejętności.

    Jesteśmy małą firmą więc mamy stosunkowo niskie ceny, a tym samym wysokiego
    poziomu umiejętności i doświadczenie w pasjonującym nas fachu.

    email: filip.gorny@[usunto]devell.pl