PracaGrupypl.praca.szukanaPodejme wspolprace

  • 1. Data: 2003-01-28 16:35:29
    Temat: Podejme wspolprace
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    Witam,

    Z dniem 01.02.03 rozpoczynam jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza. Jestem
    zeszlorocznym absolwentem Eklektroniki i Telekomunikacji ze spacjalizacja
    Radiokomunikacja (GSMy, GPRS, HSCSD i UMTS). Posiadam doswiadczenie jako
    Konsultant Techniczny w firmie telekomunikacyjnej.
    Mam doswiadczenie jako przedstawiciel handlowy w oddziale telefonii
    komorkowej Idea, rowniez doswiadczenie handlowca w branzy spozywczej.
    Wieloletnie doswiadczenie w wszelkiego rodzaju obsludze oprogramowania,
    systemow operacyjnych, administracji sieciami, serwisie sprzetu
    komputerowego, internetu, itp. Jestem mieszkancem kujawsko - pomorskiego.
    Zainteresowanych podjeciem wspolpracy zapraszam na priva.

    pozdrawiam i czekam na odpowiedz,

    Rafal Szulc