PracaGrupypl.praca.szukanaPodejme prace w Zakł. Pogrzebowym/WAWA

  • 1. Data: 2003-01-24 22:02:07
    Temat: Podejme prace w Zakł. Pogrzebowym/WAWA
    Od: "Michał Szelenbaum" <t...@w...pl>

    Podejme prace w zakładzie pogrzebowym, przy zmarłych. Nie posiadam
    doświadczenia w "pogrzebówce" ale myśle, że nadawał bym się do tej pracy.
    Mam 21 lat, wykształcenie średnie, znam biegle niemiecki i dobrze
    angieslski, aktualnie studiuje zaocznie, ale nie jest to w żaden sposób
    wiążące, gdyby warunkiem zatrudnienia była rezygnacja z dalszej nauki - nie
    ma problemu. Kontakt 0-506-970-612 lub 615-79-68 ( w przypadku kotaktu na
    tel. stacjonarny prosze nie mówić o charakterze pracy - telefony odbiera
    babcia i nie wiem jakby to przyjeła:)
    Michał Szelenbaum