PracaGrupypl.praca.szukanaPodejmę pracę w WarszawiePodejmę pracę w Warszawie
  • Data: 2004-01-13 02:04:19
    Temat: Podejmę pracę w Warszawie
    Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Podejmę pracę w Warszawie.
    Jestem absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego (kierunek stosunki międzynarodowe).
    Studia ukończyłem z wynikiem dobrym. Znam bardzo dobrze język angielski oraz
    dobrze język niemiecki, umiem posługiwać się komputerem (środowisko Windows, MS
    Office, Internet). Jestem osobą dyspozycyjną, kreatywną, szybko się uczącą,
    kulturalną.Pracowałem przez ponad 4 lata jako referent ds. eksportu, byłem
    odpowiedzialny za przyjmowanie i przepływ towarów (spis, rozliczanie, wydawanie)
    wewnątrz i na zewnątrz firmy oraz za zgodność ilości towaru z dokumentami
    dostawców.
    Jeśli będą Państwo moją osobą (cv, list motywacyjny) proszę o kontakt mailowy.

    Adres: l...@p...onet.pl