PracaGrupypl.praca.szukana › Podejmę pracę na zachodzie / polnocy

  • 1. Data: 2005-02-11 16:46:08
    Temat: Podejmę pracę na zachodzie / polnocy
    Od: "Wienczyslaw" <j...@p...onet.pl>

    Szukam roboty- moze kto pomoże ;0
    Moj fach - to komputery (5 lat dosw.) / hardware /doskonala znajomosc
    administracji w duzych firmach / zarządzanie /
    serwisy / kooperacja /itp rzeczy / mechanika precyzyjna/tokarki jeszcze te
    manualne/slusarstwo/ (29l.)
    Prawo jazdy : 13 lat - czynnego jezdzenia .
    Wlasne AUTO
    Zaleznie od potrzeb do pracy mogę jechac również wlasnym transp. / obojętne .Nie
    traktowac powyz. kwalifikacji jako wyznacznik potencjlnej pracy, gdyż jestem
    zainteresowany głównie wszelkimi pracami
    fizycznymi /produkcja / rola / spawanie /malowanie/ budowanie/itp.
    Gadam po:
    eng b.dobry
    pols. celujacy
    norw. niedost +
    rus. dobry

    Więcej szczegółów mogę podesłać w CV (pol/eng ver.)

    j...@N...gazeta.pl