PracaGrupypl.praca.szukanaPodejmę pracę na terenie Sosnowca lub okolic

  • 1. Data: 2004-05-03 20:24:04
    Temat: Podejmę pracę na terenie Sosnowca lub okolic
    Od: "pl.praca.oferowana" <b...@p...pl>

    Jestem studentką V roku informatyki o specjalności informatyka z elementami
    ekonomii.

    Dotychczas pracowałam jako pracownik biurowy w dziale handlowym ok.1 roku .

    Umiem posługiwać się komputerem i mam w tej dziedzinie duże doświadczenie.
    Znam obsługę urządzeń biurowych oraz organizację pracy administracyjnej.

    Jestem osobą dyspozycyjną, kreatywną, łatwo nawiązującą kontakt z ludźmi, a
    przy tym kulturalną, przyjazną i chętnie pomagającą innym. Cechuje mnie
    również konsekwencja w działaniu, odpowiedzialność w podchodzeniu do
    wykonywanej pracy. Moją zaletą jest także zdolność szybkiego uczenia się i
    punktualność.

    kontakt: b...@o...pl