PracaGrupypl.praca.szukana › Podejmę pracę jako windykator w Warszawie :

  • 1. Data: 2003-08-06 15:46:58
    Temat: Podejmę pracę jako windykator w Warszawie :
    Od: "kejtin" <k...@p...onet.pl>

    Podjemę pracę w windykacji telefonicznej (inkasso telefoniczne) lub przy
    windykacji bezpośredniej. Ukończyłem kurs: "aspekty psychologiczne i prawne w
    windykacji".

    Od miesiąca kwietnia pracuję w firmie windykacyjnej Intrum Justitia, gdzie
    także przeszedłem szkolenie- ktorego dyplom ukończenia posiadam, posiadam
    także poświadczenie zdania ezgaminu INKASSO

    Posługuję się biegle językiem angielskim zaś w stopniu komunikatywnym język
    niemiecki i francuski. Przez ok 3 semestry studiowałem politologię-stosunki
    międzynarodowe na Collegium Polonicum w Słubicach nad Odrą.

    Moje oczekiwania finansowe to kwota 2000netto.

    p...@t...pl
    tel. 606853090

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl