PracaGrupypl.praca.szukana › Podejme prace jako informatyk na ślasku

  • 1. Data: 2003-04-07 15:30:35
    Temat: Podejme prace jako informatyk na ślasku
    Od: "vorlon" <v...@p...fm>

    Podejme prace w jako informatyk, serisant sprzetu komputerowego lub
    handlowiec w branży IT.We wszystkich tych dziedzinach mam udokumentowane
    doświadczenie.Posiadam indywiduakny certyfikat jakości ISO 9001 dotyczący
    wykonywanych przeze mnie usług jako informatyka.
    Moje doświadczenie opiera sie na pracy w Zakładach Urządzeń Komputerowych
    ELZAB S.A w Zabrzu i w portalu internetowym HOGA.PL w Katowicach.Więcej
    informacji na mój temat przedstawie w formie CV i referencji ewentualnym
    zainteresowanym pracodawcom.

    Tomek