PracaGrupypl.praca.szukana › Podejmę pracę OD ZARAZ!

  • 1. Data: 2004-09-01 08:07:40
    Temat: Podejmę pracę OD ZARAZ!
    Od: "PAULINA" <p...@o...pl>

    Magister filologii polskiej z przygotowaniem pedagogicznym, podejmie pracę w
    charakterze nauczycielki języka polskiego, bibliotekarki lub terapeutki
    pedagogicznej (ukończony kurs terapii pedagogicznej, w planach- podjęcie studiów
    podyplomowych na kierunku: oligofrenopedagogika).
    Szukam pracy w Łodzi i woj. łódzkim lub w Warszawie (praca z zakwaterowaniem).
    Mogę również podjąć pracę w przedszkolu- oczywiście w przypadku propozycji pracy
    uzupełnię kwalifikacje.
    Jeśli pracodawca zapewni mi szkolenie, jestem gotowa podjąć pracę na
    stanowisku korektorki, sekretarki, asystentki lub recepcjonistki.
    Znam język angielski, potrafię obsługiwać komputer.

    Pozdrawiam serdecznie
    p...@o...pl
    +48880040475