PracaGrupypl.praca.szukanaPodejmę każdą pracę w branży muzycznej lub edukacyjnej

  • 1. Data: 2004-05-11 19:03:01
    Temat: Podejmę każdą pracę w branży muzycznej lub edukacyjnej
    Od: "Marta Staszewska" <m...@p...onet.pl>

    Podejmę pracę związaną z branżą muzyczną.Moje umiejetności to:
    Komputerowe przepisywanie nut oraz prac o tematyce muzycznej.
    Instrumentacja i aranżacja na dowolny skład wokalno-instrumentalny.
    Przygotowanie dzieł do wykonania; sporządzanie partytur i głosów.
    Transkrypcja z rękopisów (także z np.: tabulatur lutniowych) mistrzów dawnych
    i współczesnych.
    Obsługa MS Office (Word, Excel) i wszelkich programów do pisania nut.
    Znajomośc obsługi programów do pracy nad dźwiękiem: AudioMulch, Samplitude i
    SoundForge.
    Od 2003 roku jestem magistrem sztuki w zakresie Teorii Muzyki.Na czerwiec 2004
    planowana jest obrona pracy ze specjalności Kompozycja.
    Posiadam dyplom ukończenia studium pedagogicznego przy Akademii Muzycznej w
    Gdańsku.
    Interesuje mnie każda oferta pracy... w sklepie muzycznym, szkole muzycznej,
    współpraca z zespołem muzycznym, cokolwiek :)