PracaGrupypl.praca.szukanaPodejme KAZDA prace w KRAKOWIE

  • 1. Data: 2002-02-12 11:01:12
    Temat: Podejme KAZDA prace w KRAKOWIE
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Dzien dobry. szukam DOWOLNEJ pracy w Krakowie.
    Skonczylem AGH (Automatyka i Robotyka), mam ponad roczne doswiadcenie
    na stanowisku programista projektant aplikacji internetowych.
    technologie: Java (J2EE), HTML, DHTML, JavaScript, CGI(Perl), PHP,
    MySql, Apache-Tomcat, C++, znajomosc zagadniej relacyjnych baz danych,
    Prawo jazdy, dyspozycyjny.

    Szukam pracy w krakowie niekoniecznie na stanowisku programista-projektant.
    Bardzo chetnie przyjme zlecenie napisania aplikacji.
    Mam mozliwosc skompletowania wiekszej grupy doswiadczonych programistow.

    prosze o kontakt na adres m...@s...pl