PracaGrupypl.praca.szukana › Po maturze...

  • 1. Data: 2002-05-22 21:50:07
    Temat: Po maturze...
    Od: "Ice" <i...@k...chip.pl>

    Czesc
    Wlasnie koncze zadawac mature. Sprawnie pisze na klawiaturze, umiem
    konfigurowac, i skladac, komuptery. Znam podstawy programowania. Potrafie
    pisac proste skrypty w PHP, ucze sie baz danych. Szukam pracy na wakacje,
    moge zaczac od 1 lipca. Pieniadze, nie musza byc duze chodzi o doswiadczenie
    glownie. Moge pracowac jako helpdesk. Okolice Chelma, Lublina. Wszelkie dane
    osobowe, dostarcze zainteresowanym.
    Alchemik

  • 2. Data: 2002-05-22 22:10:27
    Temat: Re: Po maturze...
    Od: "Ice" <i...@k...chip.pl>

> [...]
    doswiadczenie
    > glownie. Moge pracowac jako helpdesk. Okolice Chelma, Lublina. Wszelkie

    Zapomnialem dodac, ze mam prawo jazdy kategorii B. I znam angielski na tyle,
    ze
    jestem w stanei przeczytac ze zrozumieniem dokumentacje. Potrafie rowniez,
    "dogadac" sie w tym jezyku ( uczylem sie na obozie jezykowym ). Moje hobby
    to informatyka juz od okolo 8 lat.
    Alchemik