PracaGrupypl.praca.dyskusje › Planowane osłabienie związków zawodowych

  • 61. Data: 2008-08-07 06:22:46
    Temat: Re: Planowane osłabienie związków zawodowych
    Od: "PioPio" <e...@N...gazeta.pl>

    > Ja cię nie zapraszam. Nie masz czasu to po prostu spadaj.

    Argument godny Twojego poziomu, może jeszcze mi wykażesz, że to jest Twój
    wątek i nikt kto ni dostanie Twojej zgody nie powinien tutaj nic pisać.
    Na szczęście to jest Usenet i jak nie chcesz mnie czytać to masz taką miłą
    opcję KF. Zapraszam.

  • 62. Data: 2008-08-07 08:27:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g7e4bm$1lj$1@inews.gazeta.pl PioPio
    <e...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Argument godny Twojego poziomu, może jeszcze mi wykażesz, że to jest Twój
    > wątek i nikt kto ni dostanie Twojej zgody nie powinien tutaj nic pisać.
    Podobno nie masz czasu na pisanie...

    > Na szczęście to jest Usenet i jak nie chcesz mnie czytać to masz taką miłą
    > opcję KF. Zapraszam.
    Wyobraź sobie, że znam ją.
    Używają jej idioci.
    Toteż polecam.

    --
    Jotte

  • 63. Data: 2008-08-07 12:41:23
    Od: "PioPio" <e...@N...gazeta.pl>

    > Wyobraź sobie, że znam ją.
    > Używają jej idioci.

    To teraz rozumiem dlaczego ją znasz. Wyjaśniło mi się wiele ale takiej
    samokrytyki akurat z Twoich ust nie spodziewałbym się.

    > Toteż polecam.

    Tak pomału się zaczynam zastanawiać czy większość dyskusji schodzi z tematu aż
    do momentu opluwania się jadem plugawych wyzwisk czy to jest jakaś skłonnośc
    tylko niektórych użytkowników.
    Pozdrawiam gorąco
    PioPio

  • 64. Data: 2008-08-07 13:56:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g7eqhj$36u$1@inews.gazeta.pl PioPio
    <e...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Tak pomału się zaczynam zastanawiać czy większość dyskusji schodzi z
    > tematu aż do momentu opluwania się jadem plugawych wyzwisk czy to jest
    > jakaś skłonnośc tylko niektórych użytkowników.
    Niektórych.
    Ja tak mam jak ktoś mnie zirytuje i mnie cholera bierze.
    Czasem bluznę, czasem poprzestaję na złośliwościach, zależy.

    --
    Jotte