PracaGrupypl.praca.dyskusjePlan urlopow › Plan urlopow
    From: "Vildi" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Plan urlopow
    Date: Tue, 15 Jan 2002 12:27:32 -0000

    Witam,

    Sledze grupe juz od dluzszego czasu i jak dotad nie spotkalem sie z tym
    problemem. Wymaga sie ode mnie (od reszty pracownikow takze) dokladnego
    rozpisania CALEGO urlopu za rok 2002. Owszem, rozumiem potrzebe
    wczesniejszego ustalenia urlopu tzw czternastodniowego (co juz uczynilem).
    Zupelnie nie dociera do mnie koniecznosc rozpisywania calego urlopu na
    jakies przypadkowe dni - przeciez nie wiew kiedy przyjdzie mi ulanska
    fantazja (albo zwykla koniecznosc) wziecia 'naglych' 2-3 dni urlopu.
    Najgorsze jest to, ze nie dopuszcza sie zmian wczesniej ustalonego planu
    urlopow. Moje pytanie brzmi: czy mozna odmowic takiego wyszczegolnienia
    wszystkich dni urlopu a jezeli tak to gdzie szukac podstawy prawnej.

    Pozdrowienia dla wszystkich