PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca specjalisty/konsultanta SAP w Krakowie/ Wrocławiu?

  • 1. Data: 2005-10-26 20:35:08
    Temat: Płaca specjalisty/konsultanta SAP w Krakowie/ Wrocławiu?
    Od: "juan" <j...@i...pl>

    Witam,

    Czy orientujecie się jakie są realia płacowe specjalistów/konsultantow SAP w
    Krakowie/Wrocławiu (ok 3 lat dosw jako wdrożeniowiec/konsultant w dużej firmie
    międzyarodowej, obszar Finansów lub Logistyki). Z tego co wiem to takowych w
    tych miastach zatrudniają m.in. BCC, IMG, Philip Morris, Siemens, Volvo.

    Jeśli tak to bylym wdzięczny za podanie przedziału kwotowego. Dzięki

  • 2. Data: 2005-10-27 08:55:59
    Od: "Maciek" <m...@o...pl>

    Witam
    Sam pracuje w jednej z wymienionych firm we Wrocławiu i moge powiedziec ze
    po okresie probnym zarobki wahaja sie miedzy 4tys a 15 tys brutto. Zalezy to
    przede wszystkim od stazu pracy w tej firmie. Przez ok 1 rok firma cie
    obserwuje, sprawdza i placi kwoty z dolu stawki. Kilka lat pracy zazwyczaj
    wiąze sie z awansami oraz podwyzkami.

    Wiecej inf. dot. mozliwosci zatrudnienia w takiej firmie na priva.
    Pozdrawiam