PracaGrupypl.praca.szukana › Piszę teksty, mogę również dla Ciebie.

  • 1. Data: 2004-01-07 17:56:10
    Temat: Piszę teksty, mogę również dla Ciebie.
    Od: "xqmatic" <x...@w...pl>

    Przyjmę zlecenia na profesjonalne redagowanie (pisanie) tekstów dowolnej
    proweniencji:
    - oferty handlowe
    - teksty na witryny WWW
    - listy motywacyjne
    - listy wszelkie (miłosne, zwykłe, donosy, itp)
    - teksty reklamowe
    - teksty satyryczne
    - teksty piosenek
    - opowiadania
    - felietony
    - eseje
    - prace magisterskie, dyplomowe, semestralne, itp
    - wszelkie nie wymienione powyżej teksty ( w tym dziennikarskie i
    literackie) nie wymagające ścisłej specjalistycznej wiedzy (np.: na temat
    obróbki metali ciężkich, itp).
    Zapewniam szybkie terminy, niskie ceny i wysoką jakość usługi.
    x...@w...pl