PracaGrupypl.praca.szukanaPisze oprogramowanie dla firm, instytucji i osób prywatnych

  • 1. Data: 2003-08-26 11:29:18
    Temat: Pisze oprogramowanie dla firm, instytucji i osób prywatnych
    Od: "skmskm" <s...@p...onet.pl>

    ///////////
    // Witam //
    ///////////

    Pisze programy w VB .NET i VC++ 6 na zamuwienie
    na umowe o dzieło lub zalecenie
    oraz prace na zaliczenie kożystam z własnych gotowców
    z mojej własnej bazy danych ( mojego projektu )

    np:
    - Progrtam do wystawiania umów wystarczy wypełnić ( umowa o prace itp... )
    - obsługa magazynu ( Wystawianie Faktur )
    - program dla trenerów ( nowoczesny ułatwiajoncy trening zawodników ze
    statystykami )

    Program może spełniać wszystkie zachcianki klijęta

    płatne po wykonanym zleceniu
    przelewem na konto lub bezpośrednio z ręki do ręki

    przykłady moich prac:

    Generator fraktali:
    http:\\skmskm.republik.pl\xxx.exe // madelbrot i julia dowolnie powiekszane
    http:\\skmskm.republik.pl\MUD.zip // MUD(Multi User Dungeon)