PracaGrupypl.praca.szukanaPilnie szukam pracy!

  • 1. Data: 2004-08-28 13:41:22
    Temat: Pilnie szukam pracy!
    Od: "PAULINA" <p...@o...pl>

    Magister filologii polskiej z przygotowaniem pedagogicznym, podejmie od zaraz
    pracę w szkole podstawowej lub gimnazjum (Łódź i okolice, ewentualnie W-wa-
    praca+zakwaterowanie) w charakterze nauczycielki języka polskiego lub bibliotekarki.
    Mogę również pracować jako terapeutka pedagogiczna (ukończyłam kurs terapii
    pedagogicznej w WODN, w październiku zamierzam rozpocząć studia podyplomowe na
    kierunku: oligofrenopedagogika).
    Jestem także zainteresowana pracą w przedszkolu- w przypadku propozycji pracy,
    uzupełnię kwalifikacje.
    Czekam także na inne oferty, oprócz MLM, marketingu i akwizycji.
    Jestem również zainteresowana pracą w sekretariacie (znam j. angielski na
    poziomie zaawansowanym, potrafię obsługiwać komputer), w radiu, pracą korektora itp.

    Pozdrawiam Wszystkich Forumowiczów
    Paulina
    +48880040475
    p...@o...pl