PracaGrupypl.praca.szukana › Pilnie poszukuje pracy

  • 1. Data: 2004-01-22 07:31:59
    Temat: Pilnie poszukuje pracy
    Od: "Jeszcze mlody juz z duzymi umiejetnosciami" <t...@o...pl>

    Oto moje krótkie CV: mgr inż. telekomunikacji; inż. marketingu i zarządzania;
    ostatnia praca: ponad 3 lata w marketingu (zasadniczo zajmowałem się
    telemarketingiem); od 2001 r uczę się na kursach angielskiego (obecnie
    przygotowuję się do First Certificate Exam); mam "lotny umysł" i duże zdolności
    organizacyjne; posiadam własny komputer ze skanerem i stałym dostepem do
    Internetu. Aktualnie poszukuje pracy - mogę wykonywać ją w domu. Jestem otwarty
    na wszelkie propozycje; WSZYSTKIE szczegóły do uzgodnienia. Z góry dziękując za
    zainteresowanie moją ofertą, gorąco pozdrawiam :)