PracaGrupypl.praca.oferowanaPilnie poszukiwani pracownicy - praca w domu - realne zarabianie przez internet

  • 1. Data: 2009-12-08 11:18:41
    Temat: Pilnie poszukiwani pracownicy - praca w domu - realne zarabianie przez internet
    Od: "d...@o...pl" <d...@s...pl>

    PRACA W DOMU !!! Bądź szefem dla siebie! Czy jesteś gotów na coś
    INNEGO? Masz dość codziennego drążenia? Czy jesteś zmęczony patrzeniem
    jak inni ciągną korzyści z TWOJEGO wysiłku? Czy chciałbyś/aś pracować
    w domu, poświęcać więcej czasu swojej rodzinie, przyjaciołom lub
    hobby? Dałeś/aś już sobie spokój z tymi wątpliwymi ofertami, które
    obiecują wszystko, a zostawiają Cię z niczym? JA TEŻ!!! To dlatego
    stałem się Pracownikiem e-mailowym. Prowadzę cały interes online, co
    oznacza, iż mam bardzo niskie koszty ogólne i mogę wykonywać całą moją
    pracę w zaciszu i wygodzie mojego własnego domu, oraz według Mojego
    rozkładu. Potencjalnie możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w niepełnym
    wymiarze czasu pracy lub 5.000 do 15.000 zł w pełnym wymiarze czasu!
    Zapewnione pełne przeszkolenie online! Nie potrzeba uiszczać żadnych
    opłat z góry. Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z dostępem
    do sieci, e-mail, trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany kierunku twego
    przyszłego życia! W celu uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się
    z d...@o...pl