PracaGrupypl.praca.szukanaPilnie podejmę pracę na terenie Warszawy.

  • 1. Data: 2005-01-20 07:12:16
    Temat: Pilnie podejmę pracę na terenie Warszawy.
    Od: "Poszukująca pracy" <p...@v...pl>

    Szukam pracy na terenie Warszawy. Mam 22 lata, wykształcenie średnie
    ekonomiczne, doświadczenie w handlu, marketingu, pr, prowadzeniu biura.
    Ukończyłam szkolenie "Profesjonalny sekretariat" prowadzony przez ośrodek
    szkoleniowy psychologii biznesu. Posiadam teoretyczną wiedzę z zakresu usług i
    sprzętu IT, teleinformatyki, organizacji imprez kulturalnych, gospodarczych i
    konferencji (wiedza teoretyczna i praktyczna). Od 5 lat mam prawo jazdy - jazda
    bezwypadkowa, biegle posługuję się komputerem, nie mam też problemu z obsługą
    oprogramowania z rodziny Microsoft. Bardzo szybko przyswajam wiedzę, jestem
    osobą komunikatywną i nastawioną na zawodowy sukces.

    Szukam pracy w stabilnej firmie, za godziwe stałe wynagrodzenie. Nie interesuje
    mnie system prowizyjny, tak samo jak nie interesuje mnie praca w ubezpieczeniach
    i jako akwizytor.

    Proszę o poważne oferty pracy.
    Na wyraźne życzenie prześlę szczegółową aplikację.

    p...@v...pl