PracaGrupypl.praca.oferowana[Piastów k/ Warszawy] Osoba do sprzątania/utrzymania mieszkania

  • 1. Data: 2009-04-15 21:08:11
    Temat: [Piastów k/ Warszawy] Osoba do sprzątania/utrzymania mieszkania
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    Ze względu na dużą ilość zajęć szukam kogoś kto zająłby się moim
    mieszkaniem. Jest to małe (60m) mieszkanie w którym mieszkają na
    codzień 2 osoby dorosłe i 2 małych dzieci.

    Praca realnie będzie obejmować głównie sprzątanie, ale chciałbym by
    osoba która się tego podjęła mogła też zająć się innymi aspektami
    "utrzymania" mieszkania - jak trzeba to znaleźć fachowców do np.
    pomalowania, wymiany kranu itp.
    takie codzienne sprawy, na które po prostu nie mam czasu.

    Wiem, że nie jest to praca prestiżowa, ale jest dostępna, i myślę, że
    finansowo będzie "do dogadania" (nie mam wymyślonej stawki jaką mogę
    zaoferować ale jestem dosyć elastyczny i staram się podchodzić realnie
    do wymagań i kosztów).

    Zatrudniona osoba sama wybierze sobie (oczywiście w uzgodnieniu) godziny
    pracy. Jeśli będzie zainteresowana - istnieje też możliwość dodatkowego
    zatrudnienia jako pomoc przy obsłudze sprzedaży internetowych, ale nie
    ukrywam, że to jest tylko i wyłącznie dodatek - podstawą zatrudnienia
    jest utrzymanie mieszkania w stanie "mieszkalnym".

    Jeśli jesteś zaintersowana/y tego typu pracą - czekam na maila, umówimy
    się na spotkanie i obgadamy sprawę. Forma prawna - zasadniczo dowolna, z
    dokładnością do tego, że ze wzgledu na wyższe koszty dodatkowe przy
    niektórych formach zatrudnia może być niższy próg zarobków netto.

    Nie mam preferencji płciowych ani wiekowych. Jedynymi kryteriami jest
    jakość pracy i szeroko pojęta uczciwość (np. informowanie z
    wyprzedzeniem jeśli się ma imprezę i "bez szans" na przyjście następnego
    dnia).

    hubert lubaczewski

    --
    Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/