PracaGrupypl.praca.dyskusje › Philip Morris Przedstawiciel Handlowy? Na czym polega taka praca

  • 1. Data: 2002-11-21 12:28:55
    Temat: Philip Morris Przedstawiciel Handlowy? Na czym polega taka praca
    Od: "PJAY\\" <p...@i...pl>

    Szukam informacji na czym polega praca przedstawiciela handlowego ds. Detalu
    w branży tytoniowej.
    Jeżeli ktoś z was ma doświadczenie na podobnym stanowisku to proszę o info
    dot charakteru pracy na takim stanowisku ( obowiązki itp) Jakiej żądać płacy
    itp
    pozdr PJAY

  • 2. Data: 2002-11-21 17:12:38
    Od: "Wojciech Sztukowski" <s...@w...pl>

    Witam!
    Generalnie chodzi o współudział w planowym ludobójstwie.
    Polega to na rozprowadzaniu śmiertelnego w skutkach narkotyku, małe dawki
    przez
    około 30-40 lat i klienci lądują w hospicjach.
    Etycznie cokolwiek wątpliwe.
    Pozdrawiam,
    Wojciech Sztukowski
    Gdańsk

  • 3. Data: 2002-11-21 18:05:46
    Od: "idaho" <i...@o...pl>

    "Wojciech Sztukowski" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > przez
    > około 30-40 lat i klienci lądują w hospicjach.

    generalnie w twoim rozumieniu hutnik pracujacy w hucie, ktora zanieczyszcza
    srodowisko albo gornik wydobywajacy wegiel podczas rabunkowej eksploatacji
    zloz naturalnych albo sklepowa w spozywczym sprzedajaca piwo i wodke,
    sprzedawcy proszkow do prania, wybielaczy itp - zawierajacych szkodliwe
    substancje produktow - wszyscy oni - powinni zostac potepieni...

    chyba mozna bylo napisac, ze praca 'merchandisera' w PM polega na
    "objezdzaniu" kioskow i sklepow aby skontrolowac/obsluzyc proces sprzedazy
    papierosow sprzedawcom detalicznym i z reguly wiaze sie z posiadaniem
    samochodu sluzbowego.

    skoro zas drazni cie dzialalnosc firm tytoniowych - to mogles to napisac w
    kolejnym zdaniu prezentujacym twoja prywatna opinie, a tak tylko
    bezsensownie odpowiadasz na posta zasmiecajac grupe...

    idaho

  • 4. Data: 2002-11-22 13:30:48
    Od: "Wojciech Sztukowski" <s...@w...pl>

    Masz rację, zaśmiecam grupę, biję się w piersi.
    Dlaczego tylko żądasz ode mnie odpowiedzi na najniższym poziomie ogólności?

    Praca merchandisera polega na niedopuszczeniu do sytuacji, w której człowiek
    uzależniony
    nie ma dostępu do swojej ulubionej marki papierosów. Towar musi zostać
    dostarczony
    na czas, na miejsce i odpowiednio wyeksponowany - uzależniony nabywca nie
    może odczuwać
    JAKICHKOLWIEK niedogodności związanych z faktem zakupu kolejnej paczki
    ulubionych papierosów.
    O to chodziło?

    Pozdrawiam,
    W.Sz.

  • 5. Data: 2002-11-22 15:55:33
    Od: "idaho" <i...@o...pl>

    > O to chodziło?

    lepiej, lepiej ;)
    gdy odpisywalem na twoj poprzedni post - chyba mialem gorszy dzien... ;)

    pozdrawiam
    idaho