PracaGrupypl.praca.szukana.Pedagog

  • 1. Data: 2003-06-26 14:03:08
    Temat: .Pedagog
    Od: n...@o...pl

    Jestem tegoroczną absolwentką pedagogiki opiekuńczej i resocjalizacyjnej na KUL-u.
    Mam 24 lata. Ukończyłam: kurs przygotowawczy na wychowawcę kolonijnego, kurs z
    pedagogiki zabawy, szkolenie z rozpoznania i przeciwdziałania psychomanipulacji w
    sektach oraz warsztat metodyczny 'Uczeń trudny - jak wspierać jego aktywność
    szkolną?'. Od roku jestem aktywnym członkiem Stowarzyszenia Edukacyjnego 'Salon
    Literacki'. Mam doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą trudną oraz
    utalentowaną. Znam podstawy języka migowego. Szukam pracy w zawodzie np. w świetlicy
    opiekuńczo-wychowawczej, szkolnej, socjoterapeutycznej, w Domu Dziecka, Domu Samotnej
    Matki itp.

    o...@o...pl
    --
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml