PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pan informatyk przyszedł

  • 41. Data: 2006-07-27 04:36:25
    Temat: Re: Pan informatyk przyszedł
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Nie przesadzalbym znow tak bardzo z tymi zmianami, zwlaszcza wyrazonymi
    > w procentach. Owszem, rozwoj informatyki jest dynamiczniejszy niz
    > budownictwa, jesli chodzi o technologie, ale jakos mnie te ostatnie 20
    > lat nie wytracily z torow...

    ale wiesz, że ten rozwój nie jest liniowy? a raczej jest eksponencjalny?

    ilość tego co się zmieniło przez byłe 20 lat = się ilości tego co się zmieni
    przez następne 2 lata!

    już za 10 lat pojawi się i bardzo szybko rozprzestrzeni Sztuczna
    Inteligencja (celowo pisana dużymi literami) z prawdziwego zdarzenia,

    coś takiego jak KOMPUTERY KWANTOWE - czyli magiczne, mogące np. zasymulować
    obecny CAŁY WSZECHŚWIAT (więc filmowy "Matrix" przy tym to bułeczka z
    masłem!),

    tak jak BG wprowadził 20 lat temu PC-ty "pod strzechę" to za 10 lat "pod
    strzechę" inny cwaniaczek chcący szybko zostać miliarderem wprowadzi ROBOTY
    lub ADROIDY

    ...ZABAWA DOPIERO SIĘ ZACZNIE!!!!!!!!!

    --
    Sheer

  • 42. Data: 2006-07-27 04:55:15
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    Tomek wrote:
    > pozyskam porzadne
    > certyfikaty to za 15 lat bede mial niezle problemy ze znalezieniem pracy w
    > zawodzie

    za 15 lat to ludzie będą mieli wszczepiane do mózgu SPUER-chipy ze sztuczną
    inteligencją, komunikacją radiową do przesyłania myśli-obrazów (dzisiejsze
    tel. komórk. do lamusa) i ogólnie TURBO-dałodowaniem intelektualnym ;)

    za 15 lat będzie wszędzie panoszyć się Sztuczna Inteligencja SAMA pisząca
    wszelkie programy komputerowe i konfigurująca wszystko co trzeba tak, że
    żaden człowiek tego nie zrozumie - ani też tego zaprojektowanego przez
    SI "sprzętu" ze względu na jego ASTRONOMICZNY stopień złożoności, być może
    już dalece przekraczający złożoność samego ludzkiego mózgu?

    za 15 lat człowiek zrozumie, że staje się powoli GATUNKIEM ZAGROŻONYM
    i będzie się rozpaczliwie UDOSKONALAŁ genetycznie przy pomocy BIOLOGII
    MOLEKULARNEJ

    specjalnie zaprojektowane retrowirusy zmodyfikują NAJBOGATSZYM WYBRAŃCOM
    genotypy we wszystkich komórkach organizmu tak aby ci NadLudzie BYLI
    WIECZNIE MŁODZI a ich MÓZGI miały WYDAJNOŚĆ JAK U X-MENów!!

    cała niezmodyfikowana reszta trafi albo DO REZERWATÓW albo zostanie
    zutylizowana jako BALAST w WALCE O BYT z ISTOTAMI SYNTETYCZNYMI

    ...być może świat czeka na SUPERREWOLUCJĘ - już dziwnie za długo jest spokój
    i stabilność a historia pokazuje, że ZAWSZE następuje punkt
    PRZESILENIA ...jak się do TEGO przygotować? ;)

    --
    Sheer

  • 43. Data: 2006-07-27 07:47:04
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Sheer wrote:

    > już za 10 lat pojawi się i bardzo szybko rozprzestrzeni Sztuczna
    > Inteligencja (celowo pisana dużymi literami) z prawdziwego zdarzenia,

    Prorok jaki czy co? :>

    > coś takiego jak KOMPUTERY KWANTOWE - czyli magiczne, mogące np. zasymulować
    > obecny CAŁY WSZECHŚWIAT (więc filmowy "Matrix" przy tym to bułeczka z
    > masłem!),

    No masz ci, prorok ;)

    Pozdr
    ja