PracaGrupypl.praca.szukanaPUE OPTIMAL

  • 1. Data: 2004-02-08 14:30:34
    Temat: PUE OPTIMAL
    Od: "Zbigniew K" <z...@i...pl>

    Wiem, ze rozmowy tutaj dotycza innego problemu. Ale jako poszukujacy, byc
    moze spotkaliscie sie juz z ta oferta!
    Otrzymalem od firmy Przedsiebiorstwo Upraw Ekologicznych "OPTIMAL" wstępną
    oferte pracy. Warunkiem koniecznym przejscia do ostatecznego etapu
    kwalifikacji jest ukonczenie platnego (190 zl) szkolenia (3,5 godz.). Jednak
    zdanie testu nie gwarantuje przyjecia do pracy. Nie wiem, czy nie jest to
    przypadkiem proba wyludzenia pieniedzy?
    Moze ktos mial juz kontakt z ta firma? Czy jest wiarygodna? Prosze o
    odpowiedz na grupie lub mailem: zirhan.at.tenbit.pl

  • 2. Data: 2004-02-08 16:28:47
    Temat: Re: PUE OPTIMAL
    Od: "Zbigniew K" <z...@i...pl>

    Użytkownik "Zbigniew K" <z...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:22546-1076250621@81.210.87.2...
> [...]
    > Moze ktos mial juz kontakt z ta firma? Czy jest wiarygodna? Prosze o
    > odpowiedz na grupie lub mailem: zirhan.at.tenbit.pl

    Już dostałem odpowiedx na innej grupie. To oszusci!