PracaGrupypl.praca.szukanaPROSZE O POMOCPROSZE O POMOC
  • Data: 2004-08-10 19:44:09
    Temat: PROSZE O POMOC
    Od: "Leszek Konopa" <l...@c...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Na koncie oprocz 500 zl.(mimo moich stran) nie ma nic i dlatego mysle juz o
    uzywanym kombi.
    Takie auto kosztuje 18 000 zl., wziol bym kredyt ale rata miesieczna to 400
    zl. na 3 lata, bo na tyle mam rente z ZUS-u. I co moge to tylko na te raty
    zapracowac i dlateego PROSZE O JAKAS PRACE !!!

    Z gory DZIEKI.

    Ciechanów, 23,07,2004 r.

    Leszek Konopa
    ul. Kaczeńców 6

    06-400 Ciechanów

    tel. dom (023) 672-52-87

    tel. kom. 0-502-49-83-94

    P o d a n i e

    Zwracam się z prośbą o dofinansowanie (SPONSORING) do samochodu osobowego
    FIAT PALIO WEEKEND 1.6 16V HL w zamian oferuje np. umieszczenie nalepki
    reklamowej Państwa firmy.

    Prośbę swą motywuje tym, że jestem osobą niepełnosprawną z dysfunkcją
    narządów ruchu. Pomimo choroby ZESPÓŁ FRIEDREICHA jest niezwykle rzadkim
    schorzeniem genetycznym { zarejestrowano kilkanaście rodzin w Polsce }.
    Polega na powolnie postępującym zwyrodnieniu dróg móżdżkowych objawiającym
    się zaburzeniami chodu i koordynacji ruchowej { ataksja }. W skład zespołu
    wchodzą też kardiomiopatia różnego stopnia, boczne skrzywienie kręgosłupa. W
    późniejszym okresie mogą też dołączyć się cukrzyca, zniekształcenie stóp,
    oraz pogorszenie wzroku. Ze względu na rzadkość schorzenia żaden ośrodek w
    Polsce nie podejmuje się prób leczenia tej choroby, działam bardzo aktywnie
    dla środowiska osób niepełnosprawnych. Od pięciu lat współpracuję z naszą
    lokalną gazetą Tygodnik Ciechanowski jak również z gazetą Samorządową
    Miasta Ciechanów, Katolickim Radiem Ciechanów, Tygodnikiem Podhalańskim
    oraz gazetą ogólnopolską Wprost. Jestem podopiecznym Fundacji Matematyków i
    Informatyków Niesprawnych Ruchowo w Warszawie. To dzięki Fundacji ukończyłem
    kurs komputerowy i uzyskałem certyfikat ECDL { Europejskie Komputerowe Prawo
    Jazdy }.Współpracuje aktywnie z Kurierem IDN.

    Prowadzę serwis internetowy dla osób niepełnosprawnych miasta Ciechanowa i
    powiatu oraz serwis internetowy dla osób chorych na stwardnienie rozsiane.

    W roku 2001 chciałem skorzystać z programu PEGAZ, aby otrzymać samochód..

    Ale otrzymałem od PERON-u odpowiedzieć negatywną. Ponieważ posiadałem w tym
    czasie dwuletniego Fiata 126 p. Jednak ten samochód jest dla mnie za mały ze
    względu na wzrost a także mało miejsca na nogi do kierowania samochodem.

    Moje schorzenie uniemożliwia mi swobodne podróżowanie jak również
    załadowanie wózka inwalidzkiego.

    FIAT PALIO WEEKEND 1.6 16V HL jest to wysokie auto a także po złożeniu
    tylnych siedzeń zamienić na samochód dostawczy.

    Również z załadowaniem wózka inwalidzkiego nie miał bym żadnych problemów.
    Są szeroko otwierane drzwi. Także zajęcie miejsca za kierownicą nie stwarza
    żadnego problemu. Jest także wystarczająca przestrzeń na nogi.

    Samochód ten także umożliwiłby mi dojazd na spotkania, seminaria dotyczące
    osób niepełnosprawnych, aby opisać to w formie artykułów w gazetach
    {mediach). Służyłby mi także na częste wyjazdy do Zakopanego ze względu na
    moje schorzenie. Właśnie Zakopane poleciła mi Pani doktor Joanna
    Woyciechowska ze Stanów Zjednoczonych, z którą utrzymuje stały kontakt
    internetowy. Dlatego bardzo proszę o dofinansowanie mi tego samochodu.. Chcę
    czuć się potrzebny i w dalszym ciągu służyć pomocą i radą ludziom tak ja
    pokrzywdzonym przez los.

    Liczę na pozytywną odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    LESZEK
    -
    "Jedynym sposobem by żyć, jest pozwolić żyć".
    Mohanadas Gandhi (1869-1948).