PracaGrupypl.praca.oferowanaPROMOTOR (Warszawa)

  • 1. Data: 2003-08-08 19:21:22
    Temat: PROMOTOR (Warszawa)
    Od: "Bigram media" <m...@b...pl>

    ALTADIS Polska S.A., dawniej Zakłady Przemysłu
    Tytoniowego w Radomiu SA., międzynarodowy koncern
    powstały z połączenia francuskiej firmy Seita z
    hiszpańską Tabacalerą, jest jednym z czołowych
    producentów papierosów w Polsce, znanym dzięki takim markom, jak m.
    in.: Gauloises Blondes, Spike, Fox, Iris,
    Popularne.

    Poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

    PROMOTOR
    Warszawa
    Nr ref. AO/P-WA/1108

    Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za
    zapewnienie wymaganej dystrybucji i standardów
    merchandisingowych określonych produktów ALTADIS Polska S.A.
    oraz przeprowadzanie akcji informacyjno-
    lojalnościowych w punktach detalicznych i HoReCa zgodnie z
    wytycznymi planów operacyjnych.

    Od Kandydatów oczekujemy:
    minimum 2 letniego doświadczenia w pracy na stanowisku
    Przedstawiciela Handlowego
    doskonałej znajomości technik sprzedaży i obsługi
    klienta
    bardzo dobrej znajomości rynku detalicznego i HoReCa w
    regionie
    doskonałej komunikatywności, zdolności
    kontaktów, dobrej prezencji
    dyspozycyjności
    nastawienia na sukces i zaangażowania
    zdolności organizacyjnych w zakresie planowania i zarzšdzania czasem
    odpowiedzialności i dokładności
    wysokich wyników osiągniętych na dotychczas zajmowanym
    stanowisku.

    Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie
    życiorysów i listów motywacyjnych. Na w/w
    dokumenty z podanym numerem referencyjnym czekamy
    do dnia 20 sierpnia 2003 r. włącznie pod
    adresem naszego agenta medialnego:

    BIGRAM S.A. - Personnel Consulting, Al.
    Wilanowska 372, 02-665 Warszawa
    fax: +48 (22) 848 70 30; e-mail: of-pwa1108
    @bigram.pl

    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Ja
    niżej podpisany(a), oświadczam, iż wyrażam zgodę
    na przetwarzanie moich danych osobowych oraz
    umieszczenie ich w informatycznej bazie Altadis
    Polska S.A. zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o
    ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku Nr
    109, poz. 926), z przeznaczeniem do wykorzystania
    ich w procesie rekrutacji. Administratorem bazy
    jest Altadis Polska S.A., ul. Tytoniowa 2/6, 26-
    600 Radom. Moje dane osobowe udostępniam
    dobrowolnie i wiem, że przysługuje mi prawo
    wglądu do nich, ich poprawiania i żądania zaprzestania ich
    przetwarzania. Data i podpis.

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.