PracaGrupypl.praca.oferowana › PROMOTOR (Kraków)

  • 1. Data: 2003-10-30 09:03:41
    Temat: PROMOTOR (Kraków)
    Od: "Bigram media" <o...@b...pl>

    ALTADIS Polska S.A., dawniej Zakłady Przemysłu Tytoniowego w Radomiu SA.,
    międzynarodowy koncern powstały z połączenia francuskiej firmy Seita z
    hiszpańską Tabacalerą, jest jednym z czołowych producentów papierosów w
    Polsce, znanym dzięki takim markom, jak m. in.: Gauloises Blondes, Spike, Fox, Iris,
    Popularne.

    Poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

    PROMOTOR
    Kraków
    Nr ref. AO/P-KR/2710

    Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zapewnienie wymaganej
    dystrybucji i standardów merchandisingowych określonych produktów ALTADIS
    Polska S.A. oraz przeprowadzanie akcji informacyjno - lojalnościowych w
    punktach detalicznych i HoReCa zgodnie z wytycznymi planów operacyjnych.

    Od Kandydatów oczekujemy:
    minimum 2 letniego doświadczenia w pracy na stanowisku Przedstawiciela
    Handlowego
    doskonałej znajomości technik sprzedaży i obsługi klienta
    bardzo dobrej znajomości rynku detalicznego i HoReCa w regionie
    doskonałej komunikatywności, zdolności nawiązywania kontaktów, dobrej
    prezencji
    dyspozycyjności
    nastawienia na sukces i zaangażowania
    zdolności organizacyjnych w zakresie planowania i zarządzania czasem
    odpowiedzialności i dokładności
    wysokich wyników osiągniętych na dotychczas zajmowanym stanowisku.

    Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie życiorysów i listów
    motywacyjnych. Na w/w dokumenty z podanym numerem referencyjnym czekamy
    do dnia 3 listopada 2003 r. włącznie pod adresem naszego agenta medialnego:

    BIGRAM S.A. - Personnel Consulting, Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa
    fax: +48 (22) 848 70 30; e-mail: o...@b...pl

    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Ja niżej podpisany(a), oświadczam, iż
    wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz umieszczenie ich
    w informatycznej bazie Altadis Polska S.A. zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997
    roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku Nr 109, poz. 926), z
    przeznaczeniem do wykorzystania ich w procesie rekrutacji. Administratorem bazy
    jest Altadis Polska S.A., ul. Tytoniowa 2/6, 26-600 Radom. Moje dane osobowe
    udostępniam dobrowolnie i wiem, że przysługuje mi prawo wglądu do nich, ich
    poprawiania i żądania zaprzestania ich przetwarzania. Data i podpis.

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.