PracaGrupypl.praca.szukanaPROJEKTANT/PROGRAMISTA PHP, Wrocław

  • 1. Data: 2004-10-23 15:29:23
    Temat: PROJEKTANT/PROGRAMISTA PHP, Wrocław
    Od: "Sebastian Lau" <s...@p...pl>

    Witam serdecznie,

    Chętnie nawiążę współpracę/pracę przy większym projekcie w PHP+MySQL lub
    innym języku programowania. Wykonam także mniejsze zlecenia.

    Interesuje mnie praca na zlecenie lub umowa o pracę. Jestem sumienny,
    dyspozycyjny i punktualny.
    Skończyłem informatykę na Politechnice Wr. Mam 2 letnie doświadczenie
    programistyczne i doświadczenie w pracy zespołowej.

    Szczegóły znajdują się w moim CV:

    http://vax.ppr.pl/portfolio/Lau_Sebastian_Curriculum
    _Vitae.pdf

    Portfolio:

    http://vax.ppr.pl/portfolio

    Zapraszam do odwiedzin i dziekuję za odpowiedzi skierowane na maila lub gg:
    1697114.