PracaGrupypl.praca.szukanaPROGRAMY NA ZAMÓWIENIE. Delphi, pascal, perl, asemblerPROGRAMY NA ZAMÓWIENIE. Delphi, pascal, perl, asembler
    From: "program programy zamówienie" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: PROGRAMY NA ZAMÓWIENIE. Delphi, pascal, perl, asembler
    Date: Mon, 12 Jun 2006 12:46:05 +0000 (UTC)

    Oferuję pisanie programów na zamówienie w językach:

    _
    __ _|_ ___ __ _|_ __ o
    (__) | (__/_ | ' |_, (__( o

    * Delphi
    * Pascal
    * Asembler
    o Win32asm
    o Asm16
    * Perl

    Posiadam wieloletnie doświadczenie w pisaniu oprogramowania, programy
    pisane są solidnie i dokładnie.

    Ceny wyliczane są indywidualnie, zależnie od zlecenia. Pod uwagę
    brana jest wielkość, złożoność programu oraz czas potrzebny na jego
    napisanie.

    Ostatnie opinie* na temat współpracy ze mną:

    __ __ o __ o ___ o
    (__) |__) | | ) | (__/_ o

    Bielak (b...@w...pl):
    " Szybko i profesjonalnie. Program wykonany tak jak chciałem, jestem w 100%
    zadowolony. Zdecydowanie
    polecam"

    Bodzio (t...@i...pl):
    Bardzo profesjonalne podejście do zlecenia, dobry kontakt i szybkie wykonanie
    programu.
    Wszystko zgodnie z umową - krótko mówiąc osoba godna polecenia.

    Mirosław S. (m...@o...pl):
    "Program rewelacja, Delfi zostało zaliczone na ocene bdb.
    A wszystko: szybko, profesjonalnie a do tego tanio.
    Polecam w 100%.

    Pozdrawiam Mirosław S."

    Anonim (g...@o...pl):
    "Program napisany szybko i sprawnie, bez przykrych niespodzianek.
    Mily i sympatyczny kontakt.Pelen profesjonalizm.Szczerze polecam."

    Igor Kabala (g...@w...pl):
    "według mnie to jeden z najlepszych programistów jeśli chodzi o Delphi,
    fachowo żetelnie zrobiony program bardzo szybko napewno będę dalej korzystał
    z jego pomocy, a i nie drogo naprawdę nie drogo polecam"

    anonimowy (anonimowy):
    "Polecam. Współpraca bardzo przyjemna, czuć fachowe podejście do sprawy.
    Program szybko napisany, w przypadku jakichś błędów bezproblemowe poprawki.
    Praktycznie realizuje postawione cele. Ja jestem zadowolony."

    mgr Marcin Dębkowski (m...@t...pl):
    "Podczas wspólnej pracy Pan Kacper Kwapisz dał się poznać jako osoba
    obowiązkowa samodzielna i zorganizowana. Dzięki swojej wiedzy i wysokim
    predyspozycjom do rodzaju wykonywanej pracy nasza współpraca przebiegała bez
    jakichkolwiek problemów. Znakomita realizacja postawionych problemów,
    terminowość oraz sumienność stawia Pana Kacpra w czołówce osób z którymi do
    tej pory współpracowałem."

    anonimowy (d...@w...pl):
    "programik był super oceniony na 4.5 dzieki za niego :)
    pozdrawiam i polecam innym"

    anonimowy (s...@i...pl):
    "Świetna robota, wszystko działa tak jak chciałem. Rewelacyjnie szybko
    się z tym uporał. Polecam każdemu:)))"

    ralff.keller (r...@j...com):
    "Zamówienie złożone w piątek narysowane przez mnie na kartce, w sobote do
    południa juz było zrobione... pieniądze przelane projekt przekazny, na
    poczatku było kilka nedociągnięć z mojej winy bo nie wyjasniłem do końca,
    ale w 30 minut był juz super wykonany i to lepieje niz chciałem... naprawdę
    ciesze sie z tej współpracy , bo zaowocowała fajnym programem... POLECAM!!!
    i do tego tanio :D"
    Jasiu

    anonimowy (b...@o...pl):
    "projekt wykonany w 100% wedlug mojego zyczenia. Bardzo jestem zadowolony ze
    wspolpracy z tym czlowiekiem."

    Robert Szymański (4...@p...onet.pl):
    "Pan Kacper zna się na tym co robi, w razie potrzeby można liczyć na szybki
    termin realizacji i w pełni
    bezpieczną formę zapłaty:-)"

    Piotr P. (d...@w...pl):
    "100% zadowolenia z mojej strony. polecam wszystkim wspolprace z Kacprem
    Kwapiszem. projek wlasciwie od
    reki mi zrobil i czytelnie opisal i oczywiscie zostal zaliczony w szkole."

    Kamil Bartosiak (j...@o...pl):
    "Kacper to prawdziwy profesjonalista. Super gosc, nieraz pisal dla mnie
    programy i zawsze wszystko bylo ok!
    naprawde go polecam :]"

    anonimowy (h...@w...pl):
    "Bardzo Solidny i uczciwy koleszka, napisał mi programik w assemblerze
    (wykres paraboli)dosłownie w
    chwilke. Dzięki KKKas uratowałes mi skóre. Szacunek. polecam"

    anonimowy (a...@i...pl):
    "Zamowiony przeze mnie program nie byl bardzo skomplikowany, jednak wymagal
    kreatwnosci i dopasowania sie
    do moich indywidualnych potrzeb. Autor programu wywiazal sie ze wszystkich
    moich oczekiwan. Dziekuje i polecam."

    * osoby wyraziły zgodę na udostępnienie wybranych danych osobowych

    keywords: programy na zamówienie, programy na zlecenie, pisanie programów,
    napiszę program, program na zamówienie, program na zlecenie, program na
    zaliczenie, delphi, perl, pascal, paskal, asembler, assembler, asm, aplikacje,
    oprogramowanie, windows, dos, linux

    e-mail: K...@y...pl

    Serdeczne pozdrowienia,
    Kacper Kwapisz.