PracaGrupypl.praca.szukanaPROGRAMISTA,SPECJALISTA - PHP,ASP,POWERBUILDER,DELPHI i INNE

  • 1. Data: 2004-09-20 08:43:51
    Temat: PROGRAMISTA,SPECJALISTA - PHP,ASP,POWERBUILDER,DELPHI i INNE
    Od: "k.o.m." <z...@k...com>

    Szanowni Państwo

    Przyjmę zlecenia na:
    1. SYSTEMY INTRANETOWE - działające przez przeglądarkę internetową i
    dostępne tylko z komputerów w firmowej sieci komputerowej.
    2. DEDYKOWANE OPROGRAMOWANIE W ARCHITEKTURZE KLIENT-SERWER - systemy
    zintegrowane wykonane klasycznymi narzędziami programistycznymi
    (PowerBuilder, Delphi). Do tej pory tą technologią wykonywałem np.systemy
    Kadry - Płace, Środki trwałe, Magazyn i Fakturowanie i inne.
    3. PROJEKTY BAZ DANYCH (MS SQL Server, Sybase ASA, Oracle, MySQL, PostreSQL
    i innych)
    4. STRONY I SERWISY INTERNETOWE - jJako przykład mogę podać adres
    bezpłatnego serwisu aukcyjnego przeze mnie wykonanego:
    http://aukcje.kontynent.com lub poprostu www.kontynent.com

    SYSTEMY "PRZEZ PRZEGLĄDARKĘ":

    Ponieważ w Polsce systemy intranetowe są jeszcze mało popularne (w Europie
    zachodniej i Stanach Zjednoczonych coraz częściej zastępują inne
    rozwiązania) dlatego poniżej przedstawiam kilka ich zalet oraz cechy
    tworzonych przeze mnie systemów w tej technologii.

    Systemy intranetowe wykonuję głównie z wykorzystaniem technologi
    PHP,JS,DHTML,XML i oczywiście HTML.
    Strona interfejsu użytkownika opiera się na serwerze WWW (Apache) oraz w
    zależności od systemu operacyjnego jednej wymienionych rodzin baz danych:
    SQL Server, Sybase Adaptive Server Anywhere, Oracle, MySQL, PostgreSQL,
    MSAccess i innych (wystarczy możliwość komunikacji przez źródła danych
    ODBC).

    Tworzone przeze mnie systemy posiadają następujące cechy:
    - pracują na dowolnej liczbie komputerów w firmie bez konieczności
    instalowania dodatkowego oprogramowania czy kosztownego zakupu dla każdego
    użytkownika oddzielnych licencji - ponieważ system pośrednio pracuje przez
    przeglądarkę internetową dlatego wystarczy utworzyć na komputerze
    użytkownika skrót lub wpisać adres serwera w przeglądarce i można rozpocząć
    od razu pracę
    - jak wspomniałem powyżej systemy wymagają tylko jednej licencji (na
    komputerze - serwerze WWW w lokalnej sieci firmowej) niezależnie od liczby
    użytkowników (ponieważ komunikacja z serwerem bazy danych odbywa się tylko i
    wyłącznie na tym serwerze) a więc w przypadku np 10 komputerów w firmie
    koszty licencji maleją conajmniej o 90%
    - wyglądem moje systemy przypominają aplikacje tworzone w innych językach
    programowania (Visual Basic, C++, Delphi, Powerbuilder, Java itp) -
    ewentualne przykłady mogę przesłać na życzenie pocztą elektroniczną
    - czas wykonania systemu może być nawet o ponad 50% krótszy niż jakby była
    wykorzystana inna technologia
    - moje systemy z założenia mają przygotowaną autoryzację użytkowników wraz z
    określeniem uprawnień do poszczególnych funkcji systemu
    - istnieje możliwość przygotowania w systemie nieograniczonej liczby
    raportów, które mogą być zarówno wyświetlane, drukowane jak również
    eksportowane np. do formatów PDF lub Excel
    - istnieje możliwość integracji z innymi systemami już pracującymi w firmie
    za pomocą połączenia z bazą danych i/lub operacji importu/eksportu danych.
    - systemy pod względem wyglądu czy np możliwości rozbudowy nie posiadają
    ograniczeń tak jak to jest przy wykorzystaniu klasycznych technologii

    Systemy te posiadają jeszcze bardzo wiele innych cech, których nie sposób w
    tej chwili wymienić.

    Do tej pory napisałem kilkanaście systemów intranetowych (głównie dla
    instytucji z branży finansowej).
    Na jednej z nich pracuje ponad 100 użytkowników ! (wykorzystana jest tylko 1
    licencja !).
    Jeden z tych systemów stworzyłem z wykorzystaniem dwóch technologi - PHP
    (obsługa całego systemu) oraz moduł w Delphi wysyłający maile i faksy do
    klientów (połączenie modułów PHP i Delphi zostało wykonane za pośrednictwem
    bazy danych.

    Jeżeli byliby Państwo zainteresowani podjęciem współpracy proszę o kontakt
    drogą poczty elektronicznej na adres:

    z...@k...com

    Na wszystkie propozycje współpracy oczywiście odpowiem.
    Dodatkowo nieodpłatnie dokonuję oceny specyfikacji - określam czy jest ona w
    pełni zrozumiała z programistycznego punktu widzenia oraz podaję
    orientacyjny termin wykonania i oczywiście cenę. Często próbuję również
    przedstwić w dopowiedzi dość szczegółową analizę założeń.

    Forma współpracy do ustalenia (preferowane umowy zlecenie i o dzieło).

    Moje systemy wykonuję sprawnie i solidnie.
    Pomagam zainstalować i skonfigurować prawidłowo serwer WWW z obsługą PHP.

    Z poważaniem
    Tomasz W.
    z...@k...com
    gg: 1809090