PracaGrupypl.praca.szukanaPROGRAMISTA MySql/PHP + Angielski, Niemiecki, Hiszpański, Włoski

  • 1. Data: 2003-10-09 20:43:00
    Temat: PROGRAMISTA MySql/PHP + Angielski, Niemiecki, Hiszpański, Włoski
    Od: "Michał Lattari" <c...@w...pl>

    Doskonale znam języki włoski, niemiecki i hiszpański w mowie i piśmie dzięki
    wieloletnim pobytom za granicą (Niemcy 7 lat, Argentyna 5 lat, Włochy 6 lat).
    Dodatkowo posługuje się biernie techniczną terminologią angielską i potrafię
    się w tym języku dobrze porozumieć.
    Moja wiedza informatyczna: sieci komputerowe oparte na protokole TCP/IP;
    posiadam tytuł Microsoft Certified Systems Engineer (zdałem w tym celu 9
    egzaminów); jednocześnie posiadam głęboką wiedzę o systemach Linuxowych
    (głównie Red Hat); bezproblemowo pracuje z MySql w środowisku Linux;
    programuje w php i tworzę strony internetowe za pomocą html, php i mysql, z
    dodatkami javascriptu. Znam się bardzo dobrze na sprzęcie komputerowym
    (praktycznie wszystko związane z PC). Bardzo dobrze znam programy Corel Draw i
    Photo Paint oraz Macromedia Flash. Podaje przykład stworzonej przeze mnie
    witryny www za pomocą htmla, php, mysql. Sam wszystko stworzyłem łącznie ze
    wszystkimi opisami produktów (wiele z nich musiałem tłumaczyć z języka
    angielskiego): --->> http://www.komputer2002.com.pl. Mam 35 lat a w czasie
    wolnym zaimuje się sportem - sztuki walki, pływanie, bieganie. Poszukuję
    pilnie jakiejkolwiek pracy w rejonie Warszawy i okolicach. Może być na
    zlecenie. Także zdalnie.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl