PracaGrupypl.praca.szukana › PROGRAMISTA LOTUS NOTES/DOMINO

  • 1. Data: 2002-04-18 09:19:55
    Temat: PROGRAMISTA LOTUS NOTES/DOMINO
    Od: <s...@g...pl>

    Jestem zeszlorocznym absolwentem Politechniki Lubelskiej. Od ponad roku
    mieszkam i pracuje w Warszawie. Mam 15 miesieczne doswiadczenie zawodowe (w tym
    9 miesieczne w technologii Lotus Notes/Domino R5 i wykorzystaniu jej dla
    inter/intranetu) oraz ukonczony kurs "Lotus Notes & Domino R5 &#8211; Domino
    Application Architecture". Ponadto posiadam doświadczenie w projektowaniu oraz
    tworzeniu relacyjnych baz danych (Oracle, Progress, MS Access) i programowaniu
    w jezykach: C/C++, Turbo Pascal, TCL/TK, HTML, JavaScript, SQL, PL/SQL, 4GL,
    LotusScript.
    Znajomosc jezyka angielskiego pozwala mi na swobodna komunikacje oraz
    korzystanie z dokumentacji technicznej

    Zainteresowanym wysle cv.

    Kontakt:
    Tomasz Szczesniak