PracaGrupypl.praca.szukanaPROGRAMISTA JAVA / J2EE + ORACLE

  • 1. Data: 2008-02-11 13:44:58
    Temat: PROGRAMISTA JAVA / J2EE + ORACLE
    Od: Piotr <p...@a...pl>

    Jestem 28 letnim programistą. Chętnie wezmę udział w komercyjnym
    projekcie lub podejmę się pracy zdalnej na część etatu. Satysfakcjonuje
    mnie umowa zlecenie / o dzieło.

    Dzienne studia magisterskie ukończone z wynikiem CELUJĄCYM!
    Posiadam certyfikaty Sun Microsystems: SCJP 5.0 oraz SCWCD - oba zdane
    na 100% punktów!
    J. angielski pozwalający na swobodne czytanie i tworzenie dokumentacji
    technicznej. Certyfikat ze znajomości Cambridge University FCE - zdany na A!

    Znane technologie:
    Java, JSP, JSTL, servlety, applety, Oracle SQL
    Bardzo chętnie podejmę się nauki nowych technologii. Obecnie poznaję
    "tajniki" bazy danych Oracle.

    Zdarza mi się używać też (kilka mniejszych projektów):
    PHP, HTML + CSS, XML
    Swego czasu dużo pisałem w ANSI C, bash (skrypty konfiguracyjne i
    instalacyjne), a także Builder C++, Delphi, Assembler itp.

    Doświadczenie:
    - pół roku pracy jako projektant-programista (C, bash, LDAP, Linux)
    - udział w tworzeniu gry sieciowej typu MUD (C)
    - trzy lata pracy jako informatyk (VBA, wsparcie, sieci komputerowe,
    bezpieczeństwo, sprzęt itp)

    Jestem osobą bardzo solidną. Jeżeli coś robię to staram się to zrobić
    jak najlepiej...

    Propozycje proszę kierować na adres piotrgmyz [małpa] autograf.pl

    Pozdrawiam serdecznie!