PracaGrupypl.praca.szukanaPROGRAMISTA/INFORMATYK WARSZAWAPROGRAMISTA/INFORMATYK WARSZAWA
  • Data: 2004-01-14 14:54:21
    Temat: PROGRAMISTA/INFORMATYK WARSZAWA
    Od: "Bartosz Sołtysik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Informatyk z rocznym doświadczeniem poszukuje pracy w Warszawie.
    Znajomość:
    1. Języków programowania:
    C - programowanie równoległe(MPI), sieciowe(RPC, gniazda), systemowe.
    Java - SWING, wątki, gniazda itp.
    Python - wxPython, MySQLdb.
    SQL - MySQL, Oracle, Interbase.
    Ponadto: C++,Visual Basic,PHP,HTML.
    2. Narzędzi programistycznych: Visual Studio 6.0, KDevelop, Boa Construcor,
    Kawa IDE, Erwin ERX.
    3. Systemów operacyjnych: wszelkie Windows'y, Linux, FreeBSD, QNX,
    4. Notacji UML, inżynierii oprogramowania.
    5. Architektury komputerów.
    6. Umiejętność obsługi popularnego oprogramowania - MS Office,MS Project,
    OpenOffice itp.
    7. Dobra znajomość języka angielskiego.

    Jestem osobą sumienną, odpowiedzialną i posiadającą chęci poszerzania swojej
    wiedzy. Satysfakcje sprawia mi rozwiązywanie problemów związanych z
    programowaniem oraz konfiguracją komputerów i oprogramowania.
    W zeszłym roku ukończyłem Polsko-Japońską Wyższą Szkołę Technik Komputerowych
    w Warszawie. Posiadam prawo jazdy kategorii B.

    Kontakt:
    bartek_soltysik[at]o2.pl
    tel. 501-397-826
    archiwum i przeszukiwanie newsów