PracaGrupypl.praca.szukana › PROGRAMISTA APLIKACJI INNETRNETOWYCH - PHP / zdalna

  • 1. Data: 2006-11-28 09:39:38
    Temat: PROGRAMISTA APLIKACJI INNETRNETOWYCH - PHP / zdalna
    Od: "usenet" <u...@d...pl>

    Witam,mam spore doświadczenie jak programista. Obecnie pracuje jednej
    z trójmiejskich firm jako programista PHP (OOP) wiec zagadnienia bazy
    danych,xml,pearl,linux nie sa mi obce.

    * 5 letnie doświadczenie jako programista
    * znajomość PHP / ASP / PERL
    * bazy danych (PostgreSQL i MySQL )
    * znajomość środowiska Apache+Linux - administracja
    * dysponuje czasem 20h tygodniowo (popołudniami i weekendy)

    W poprzedniej firmie wykonywałem min. serwisy.
    www.nieruchomosci.nordea.pl
    www.hossa.gda.pl
    apex-computers.pl
    www.endomed.pl