PracaGrupypl.praca.szukana › PROFESJONALNE PROJEKTY I REALIZACJA WWW I PREZENTACJI MULTIMEDIALNYCH

  • 1. Data: 2002-11-30 16:49:33
    Temat: PROFESJONALNE PROJEKTY I REALIZACJA WWW I PREZENTACJI MULTIMEDIALNYCH
    Od: s...@o...pl

    Witam

    Jestem niezaleznym grafikiem po studiach plastycznych,
    z 5-cio letnim stazem pracy. Szukam zlecen na wykonanie
    stron www oraz prezentacji multimedialnych. Mam doswiadczenie
    w pracy zdalnej. Gwarantuje PROFESJONALNY projekt
    i realizacje zamowienia.

    W ramach uslugi zapewniam projekty graficzne na wysokim poziomie,
    animacje, muzyke, realizacje projektow multimedialnych
    w dowolnej technologii, pelna kompatybilnosc z wszystkimi
    przegladarkami, miejsce na serwerze, poczte e-mail, bezpieczenstwo.

    Kontakt:
    i...@l...pl
    lub