PracaGrupypl.praca.szukana › .PRACOWNIK DO OBSŁUGI EMAIL

  • 1. Data: 2003-02-26 10:03:48
    Temat: .PRACOWNIK DO OBSŁUGI EMAIL
    Od: k...@i...pl

    Jak chciałbyś zarobić 5.000 - 15.000 na miesiąc? Żadne pieniądze na rozpoczęcie nie
    są potrzebne. Będziemy szkolić. To jest zabawne, proste i zajmuje jedynie kilka
    godzin dziennie. Ustalasz własny rozkład. Całkowicie zgodne z prawem oraz będziesz
    pomagał ludziom wzbogacić ich życia. Jeżeli masz komputer i dostęp do Internetu, to
    jesteś gotowy do rozpoczęcia. Skontaktuj się k...@i...pl

    k...@i...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-02-26 11:28:25
    Temat: Re: .PRACOWNIK DO OBSŁUGI EMAIL
    Od: "kudlata" <k...@i...pl>

> [...]
    zgodne z prawem oraz będziesz pomagał ludziom wzbogacić ich życia. Jeżeli
    masz komputer i dostęp do Internetu, to jesteś gotowy do rozpoczęcia.

    Czy chodzi o spamowanie niewinnych?
    hm..
    super zabawa ...
    fuj

  • 3. Data: 2003-02-27 19:29:27
    Od: "Jan" <p...@o...pl>

    Użytkownik "kudlata" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zgodne z prawem oraz będziesz pomagał ludziom wzbogacić ich życia. Jeżeli
    > masz komputer i dostęp do Internetu, to jesteś gotowy do rozpoczęcia.

    W zasadzie tak, napisalem do niego i cala korespondencje wrzucilem na:
    http://www.gdynia.mm.pl/~sq2xg/naciagacz.html
    Zeby nikt mnie nie posadzil o reklame, to wykreslilem dres email. Poniewaz
    tego typu ogloszenia czesto pojawiaja sie w necie, to mozna pods
    ogloszeniami podawac odrazu linka do tej strony:)